سرویس‌های پذیرایی یکی از مهم‌ترین لوازم مورد نیاز برای تمامی منازل است. همه‌ی افراد در منازل خود چندین دست سرویس پذیرایی جهت مصرف برای پذیرایی در مهمانی‌ها و جشن‌های مختلف دارند.

کریستال‌های خوش تراش و زیبا از جمله منحصر به فرد‌ترین ظروف‌های کریستالی، جهت پذیرایی هستند که در ایران نیز بسیار مورد توجه افراد قرار داشته و محبوبیت دارند. معمولا افراد سالانه یا چند سال در میان برای خرید سرویس پذیرایی آشپزخانه اقدام می‌کنند و تمایل زیادی نسبت به خرید بهترین سرویس پذیرایی کریستال دارند.

در حال حاضر که به فصل نو نزدیک می‌شویم خانم‌های خانه‌دار به دنبال بهترین سرویس‌های پذیرایی کریستال جدید برای عید نوروز می‌باشند. اگر شما نیز قصد خرید سرویس پذیرایی کریستال دارید، با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در این زمینه دریافت کنید.

انواع سرویس‌های پذیرایی

سرویس‌های پذیرایی با توجه به جنس، طرح و رنگی که دارند انواع مختلفی دارند، که عبارت‌اند از:

به جرئت می‌‌توان گفت که محبوب‌ترین سرویس‌ پذیرایی، سرویس پذیرایی کریستال است که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

انواع سرویس‌های پذیرایی کریستال

انواع سرویس‌های پذیرایی کریستال

انواع سرویس‌های پذیرایی کریستال

سرویس‌های پذیرایی کریستال با توجه به کاربردیرکه دارند و موارد مصرف طبق موارد زیر دسته بندی می‌شوند:

  • سرویس‌های پذیرایی غذا خوری

سرویس پذیرایی غذا خوری شامل تمامی ظروفی است که برای سرو غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌این ظروف شامل بشقاب، پیش‌ستی، انواع دیس، کاسه، ظروف خورش‌خوری و … می‌شود و باید  شکل ظاهری یک دست و متناسبی داشته باشند.

  • سرویس پذیرایی صبحانه خوری

به کلیه‌ی ظروفی که برای صرف صبحانه مورد استفاده قرار می‌گیرند از جمله انواع لیوان، فنجان، قوری، ظروف مربا خوری، قاشق مربا خوری، انواع پیش‌دستی و … سرویس پذیرایی صبحانه گفته می‌شود.

  • سرویس‌ پذیرایی صرف عصرانه

سرویس پذیرایی صرف عصرانه معمولا سبک‌تر از سرویس پذیرایی غذا خوری بوده و شامل تمامی ظروفی می‌شود که برای صرف عصرانه و سرو انواع فینگرفود و میان وعده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • سرویس پذیرایی آجیل خوری

سرویس پذیرایی آجیل خوری جزء آن دسته از سرویس‌هایی است که در عید نوروز و سایر اعیاد و جشن‌ها کاربرد بسیار زیادی داشت و برای انواع آجیل، تنقلات و خوراکی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • سرویس پذیرایی چای خوری

سرویس چای خوری شامل انواع فنجان و نعلبکی، لیوان، قوری، قندان و … می‌شود که باید ظاهری شکیل و متناسب داشته باشند.

توصیه می‌کنیم که هنگام خرید ظروف پذیرایی آن‌ها را به صورت ست و از یک برند خاص خریداری نمایید.سرویس‌های پذیرایی کریستال در شرکت‌های مختلف با برندهای متنوع در سراسر جهان تولید می‌شوند. از جمله مهم‌ترین کشورهایی که در زمینه ساخت و تولید انواع ظروف پذیرایی کریستال فعالیت دارند، شامل موارد زیر می‌شوند: اطلاعات جامعی درباره سرویس پذیرایی کریستال

  • چک
  • آلمان
  • ایتالیا
  • ترکیه
  • فرانسه
  • و ایران

معرف‌ترین و محبوب‌ترین ظروف کریستال تولید شده در جمهوری چک تولید شده و در بازار جهانی عرضه می‌شوند. کریستال‌های پذیرایی مهم‌ترین تفاوتی که دارند و وجه تمایز آن‌ها با سایر پذیرایی‌های کریستال می‌باشند به  درصد سرب به کار رفته در ساخت آن‌ها بستگی دارند.

برخی از سرویس‌های پذیرایی کریستالی به شدت زیبا و خوش‌ تراش بوده و به دلیل ظرافت ویژه‌ای که دارند تنها به منظور دکور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نکاتی مهم که به هنگام خرید سرویس پذیرایی کریستال باید به آن دقت داشت:

خرید سرویس پذیرایی کریستال

خرید سرویس پذیرایی کریستال

۱. دریافت مشاوره خرید

توصیه می‌کنیم که قبل از اقدام برای خرید سرویس پذیرایی کریستال با شخصی که در این زمینه اطلاعات کافی دارد، مشورت نمایید و اطلاعاتی در زمینه جنس و تنوع ظروف کریستال به دست آورید.

۲.شناخت انواع ظروف کریستال

وقتی قصد خرید ظروف پذیرایی کریستال را دارید باید شناخت کاملی نسبت به ظروف داشته باشید. به عنوان مثال زمانی که قصد خرید جهیزیه عروس را دارید، چک لیستی از انواع سرویس‌های پذیرایی کریستال تهیه کرده و همه‌ی آن‌ها را به صورت ست و یک دست خریداری کنید‌.

۳.تناسب با دکوراسیون منزل

سرویس‌های پذیرایی کریستالی که برای منازل خود تهیه می‌کنید باید با سایر لوازم منزل متناسب بوده و هارمونی مناسبی را به دکوراسیون منزل ببخشند.

۴. اطمینان از استاندارد بودن ظروف کریستال

توصیه می‌کنیم که از فروشگاه‌های معتبر برای خرید سرویس پذیرایی کریستال، خرید نمایید. هنگام خرید به برند کارخانه تولید ظروف کریستال دقت داشته  و از اصل بودن آن‌ها اطمینان کسب کنید. به عنوان مثال مارک برخی از برندها فیک بوده و تنها شباهتی به برند کالای اصل دارند، به این مسئله توجه ویژه داشته باشید.

معمولا ظروف کریستالی تقلبی کدر، کج و دارای ناهماهنگی می‌باشند.

۵. چک کردن کلیه ظروف کریستال

هنگام خرید ظروف پذیرایی کریستال کلیه سرویس پذیرایی را مورد بررسی و بازبینی قرار دهید که دارای شکستگی، ترک خوردگی و یا زدگی نباشند.

۶. نحوه‌ی صحیح بسته بندی

سرویس‌های پذیرایی که خریداری می‌کنید باید با دقت و به شیوه‌ی ماهرانه‌ای بسته بندی شوند که هیچ گونه آسیبی به آن‌ها وارد نشود. معمولا برای جلوگیری از آسیب ظروف کریستال از پلاستیک‌های حباب‌دار و یا روزنامه باطله استفاده می‌کنند.

۷. دریافت فاکتور و ضمانت نامه

به هنگام خرید ظروف پذیرایی کریستال جدید به این نکته توحه داشته باشید که ضمانت نامه و فاکتور دریافت کنید.

 سیتی پلاستیک بهترین مرکز خرید سرویس پذیرایی کریستال

اینکه سرویس پذیرایی کریستال مورد نیاز خود را از کجا کنیم که دارای کیفیت مطلوب و مرغوب باشد از جمله نکاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

امروزه مراکز و فروشگاه‌های بسیاری وجود دارند که انواع سرویس‌های پذیرایی کریستالی جدید را ارائه می‌دهند.

برای خرید انواع سرویس‌های پذیرایی کریستال جدید و سایر ظروف مورد نیاز آشپزخانه و منزل، سیتی پلاستیک  یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن می‌باشد تا در معرض ضربه نباشند.

سیتی پلاستیک با توجه به سابقه کاری درخشان در زمینه فروش انواع سرویس‌های پذیرایی و ظروف مورد نیاز آشپزخانه آماده خدمات رسانی به مشتریان می‌باشد.

اگر قصد خرید عمده یا جزئی انواع سرویس‌های پذیرایی کریستال و سایر ظروف پلاستیکی را دارید، کافی است به وب سایت سیتی پلاستیک به آدرس www.citiplastic.ir مراجعه کرده ضمن بازدید از انواع سرویس پذیرایی کریستال جدید، بهترین آن‌ها را جهت خرید انتخاب کرده و با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید.