خرید لوازم پلاستیکی به صورت عمده

خرید لوازم پلاستیکی یکی از پر مصرف ترین گزینه‌های دنیا امروز است. با پیشرفت دنیای مدرن، بیشتر از هر زمان دیگری به زندگی خود مشغول شده‌ایم. با تقاضاهای گوناگونی روبه‌رو هستیم و می‌بایست روابط کاری گسترده، روابط دوستانه، روابط خانوادگی و سایر دل مشغولی‌هایمان را کنترل و مدیریت کنیم.

با این وضعیت بدیهی است که زمان کمتری برای انجام تهیه غذا، انجام کارهای خانه و به خصوص حفظ اقلام فاسد شدنی در اختیارمان هست. به عباراتی همه چیز در دور سریع‌تری می‌گذرد و این وظیفه ماست تا آن را به طور مناسبی به کنترل خودمان در بیاوریم. بدیهی است که در چنین شرایطی، یکی از معقول‌ترین خریدها، خرید عمده پلاستیک و لوازم پلاستیکی است.

پلاستیک و خصوصاً پلاستیک‎هایی که در لوازم آشپزخانه به کار می‌روند، بخش بزرگی از وسایل ما را می‌سازند، بسیار کاربردی‌اند و بیشتر از آن چیزی که فکر کنیم که از پلاستیک استفاده می‌کنیم. خرید لوازم پلاستیکی بخش بزرگی از زندگی‌مان را می‌سازند و با این حال کمتر کسی است که به وجود باارزش آن‌ها پی برده باشد.

پلاستیکی که در لوازم خانگی از آن استفاده می‌شود، باعث تقویت، دوام و هزینه کمتر برای تولید و خرید می‌شود. در این مطلب به امتیازات خارق‌العاده خرید عمده لوازم پلاستیکی و جایگاه آن‌ها در زندگی مدرن و روزمره‌مان اشاره می‌کنیم.

پلاستیک در همه جا و همه چیز هست.

از وقتی پلاستیک برای اولین بار تولید و پا به دنیای بازار و تجارت گذاشت، سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داد. رفته رفته پلاستیک در همه صنایع و خصوصاً صنایع خانگی نفوذ کرد و رقبای دیگرش، فلز و سایر مواد مشابه را شکست داد. امروزه با آن که وسایل اطراف‌مان شبیه به فلز و یا حتی چوب به نظر می‌آیند، غالباً با پلاستیک و انواع فرآوری شده آن تهیه شده‌اند. در واقع میزان خرید لوازم پلاستیکی به حدی بالاست که اگر از ابعاد و اندازه آن آگاه شوید، شگفت‌زده‌تان می‌کند.

فواید استفاده از پلاستیک و خرید لوازم پلاستیکی

همان طور که گفته شد پلاستیک ارزش بسیار بالایی دارد و تحول عظیم آن در صنایع باعث افزایش خرید لوازم پلاستیکی شده است. یکی از مهم‌ترین صنایع که از پلاستیک استفاده می‌کند. صنایع آشپزخانه و لوازم خانگی است. اما دلیل محبوبیت خاص پلاستیک برای مخاطبینش در چیست؟

انعطاف‌پذیری

پلاستیک بسیار انعطاف‌پذیر است. یکی از رایج‎ترین شیوه‌های استفاده از پلاستیک در بخش تولید، قالب‌گیری تزریقی است. همان طور که از نامش پیداست، این شیوه باتوجه به خاصیت انعطاف‌پذیری خارق‌العاده پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه به تطبیق‌پذیری بالا و دقتی که پلاستیک در اختیار می‌گذارد، توانسته به ماده مورد علاقه هر کالا و هر صنعتی درآید.

شاید شیوه نام برده شده، یعنی شیوه قالب‌گیری تزریقی کار ساده یا کم‌اهمیتی به شمار بیاید اما در واقع همین شیوه خاص، که تنها به دلیل خاصیت انعطاف‌پذیری پلاستیک ایجاد شده، بخش مهمی از صنعت لوازم خانگی را تامین می‌کند. افزایش محبوبیت در خرید لوازم پلاستیکی مدیون همین  فناوری قالب‌گیری پلاستیکی و تزریقی، است که باعث ارزان‌ و با دوام‌تر شدن کالا می‌شود.

هزینه پایین

همان طور که قبلاً هم اشاره شد راه‎هایی مانند «قالب‌گیری پلاستیکی» و «قالب‌گیری تزریقی»، روش‌های رایج و مقرون به صرفه‌ای هستند چرا که می‌توانند حتی از پیچیده‌ترین الگوهای قالب هم پیروی کنند. شیوه‌ای آسان و سریع که قطعاً به کاهش هزینه از طریق حذف راه‌های رقیب کمک می‌کند.

از سوی دیگر پلاستیک به طور کلی ارزان‌تر بوده و تولید آن به صرفه‌تر است. هزینه زیادی به عنوان ماده اولیه ندارد و به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. این به معنای آن است که نه تنها تولیدکننده، بلکه خریدار و مصرف‌کننده نیز هزینه کمتری در خرید عمده لوازم پلاستیکی می‌پردازند. نه تنها مواد پلاستیکی رایج، که حتی یخچالی که خریداری می‌کنید نیز از پلاستیک تهیه شده است، بدیهی است که مواد اولیه ارزان مانند پلاستیک در قیمت کل تاثیر مثبت و مستقیم می‌گذارند.

چرا باید از پلاستیک استفاده کنیم؟

سوال اصلی این است: چرا لوازم پلاستیکی مهم‌اند؟ پلاستیک در محصولات روزمره ما مورد استفاده قرار می‌گیرد و به حفظ امنیت ما کمک می‌کند. آن‌ها در کلاه ایمنی دوچرخه، صندلی‌های ایمنی کودک در ماشین، کیسه هوای خودروها و حتی تلفن‌های همراهی که ما را به هم متصل می‌کنند نیز حضور دارند. پلاستیک مستقیماً روی سلامت ما هم تاثیر می‌گذارد. خرید لوازم پلاستیکی به ما کمک می‌کند غذایمان را از فاسد شدن نجات دهیم و به این ترتیب به سلامت جسمی و روحی خود و خانواده‌مان کمک می‌کند.

  • در بسیاری از لوازم پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و حتی تجهیزات اتاق عمل از لوازم پلاستیکی استفاده می‌شود. پلاستیک جان ما را نجات می‎دهد.
  • خرید عمده لوازم پلاستیکی باعث کاهش انتشار گاز و هم چنین صرفه‌جویی در مصرف سوخت می‌شود.
  • پلاستیک، پایدار، مقاوم و ماناست و به دلیل عمر بالایی که دارد، از ضایع شدن زودهنگام محصول شما خودداری می‌کند.
  • همان طور که گفته شد پلاستیک مقاومت بالایی دارد بنابراین در صنایعی که به ایمنی بالا نیاز دارند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • پلاستیک را می‌توان به راحتی بازیافت کرده و دوباره و دوباره مورد استفاده قرار داد.
  • کم وزن و کم حجم است و نسبت به رقبای خود از هزینه‌های جانبی مانند هزینه حمل و نقل و هزینه نگهداری می‌کاهد.
  • قابلیت‌های ظاهری متفاوتی دارد: پلاستیک را می‌توان در قالب پلاستیک شفافریال پلاستیک نیمه شفاف و یا حتی پلاستیک مات مورد استفاده قرار داد که مزیت خاصی نسبت به سایر مواد اولیه به شمار می‌رود.
  • پلاستیک رسانای ضعیف گرما و الکتریسیته است و می‌توان از آن برای ساخت ظروف، سیم، لوله و حتی برای ساخت جاده استفاده کرد.
  • خرید لوازم پلاستیکی مقرون به صرفه است. همان طور که در بالا هم آورده شد پلاستیک هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به رقبای خود دارد و از نظر مالی برای تولیدکننده، خریدار و مصرف‌کننده قابل سوددهی است.

جایگاه پلاستیک در لوازم خانگی

یکی از پر مصرف‌ترین صنایع درباره تولیدات پلاستیکی، لوازم خانگی است. به طور کلی سه نوع پلاستیک در لوازم خانگی مورد مصرف قرار می‌گیرند. پلی پروپیلن یا PP، پلی استایرن یا PS و اکریلونیتریل-بوتادین-استایرن یا ABS که هر کدام می‌توانند با خلوص بالایی جدا شده و در مقادیر زیاد بازیابی شوند.

پلاستیک یار و دوست جدانشدنی ما در این دنیای مدرن است. خدماتی که پلاستیک در اختیارمان می‌گذارد کم نیست، از تازه نگه داشتن غذا یا شستن ظروف آن هم با نیروی کم، وسایل برقی و… همه و همه تلاش‌های بی‌ثمر در آشپزخانه را کاهش می‌دهند. ظروف پلاستیکی سرعت و کیفیت زندگی را بالا می‌برند. در همه شرایط به کارمان می‌آیند و بعد از آن که مورد استفاده قرار گرفتند، به کارخانه برمی‌گردند بازیافت می‌شوند و دوباره و دوباره به پیش‌مان برمی‌گردند.

به همین دلیل است که می‌گوییم پلاستیک یار و دوست جدانشدنی ما در این دنیای مدرن است. باتوجه به خدماتی که از پلاستیک گفتیم، خرید عمده لوازم پلاستیکی به ما زمان می‌بخشد، این به آن معناست که می‌توانیم از اوقات فراغت‌مان استفاده بیشتری کرده و از این زمان برای خودمان استفاده کنیم.

در حال حاضر پلاستیک به بالاترین حد قدرت خود رسیده و بالاتر هم خواهد رفت. پلاستیک هیچ‌گاه تا به حال نتوانسته بود به چنین نقش تاثیر گذاری در لوازم برسد. وجود پلاستیک تقریباً در همه چیزهایی که با آن سر و کار داریم، گره خورده است. شاید از خودتان بپرسید خرید لوازم پلاستیکی در کدام بخش زندگی‌مان تاثیر دارد؟ جواب روشن است: در همه جای زندگی‌مان. پلاستیک همراه جدانشدنی و یار خدمت‌رسان این روزهای ماست.

چرا باید لوازم پلاستیکی بخریم؟

دنیای پیرامون ما بسیار تغییر کرده و دیگر به روزگار قبلی‌مان شباهتی ندارد. همه چیز با سرعت بیشتری می‌گذارد و در این بین ما نیز به زمانی برای کار کردن، تفریح کردن و مدیریت زندگی‌مان نیاز داریم. لوازم پلاستیکی که در تمام ابزار و تجهیزات‌مان وجود دارند و در انواع رنگ‌ها و سلیقه‌ها تولید شده‌اند می‌توانند به مدیریت کردن همه چیزمان کمک کنند.

آن‌ها همیشه در دسترس‌اند، ارزان، سبک، زیبا و قابل حمل‌اند. بنابراین دیگر چیزی برای شک باقی نمی‌گذارند. با ما خرید عمده لوازم پلاستیکی باکیفیت را تجربه کنید تا به لطف و کمک پلاستیک بتوانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و از زندگی‌تان لذت ببرید.

در خرید لوازم پلاستیکی، چه یک ظرف غذای باکیفیت باشد، چه کیسه پلاستیکی ساده، همه و همه به ما کمک می‌کنند که در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت مشکل‌مان را حل کنیم. دیگر خبری از ساعت‌ها وقت حرام کردن در آشپزخانه نیست، در مهمانی‌هایتان از ظروف پلاستیکی استفاده کنید و از معجزه لوازم پلاستیکی لذت ببرید.

پلاستیک‌ها بسیار باکیفیت‌اند، هزینه بسیار پایینی دارند، نسبت به رقبایشان بسیار زیباتر و صد البته بسیار باکیفیت‌ترند و می‌توانید از بعضی از لوازم پلاستیکی بارها و بارها استفاده کنید و هرگز نگران از دست رفتن کیفیت آن نباشید. به علاوه پلاستیک به راحتی می‌تواند به کارخانه برگردد، بازیافت شده و دوباره و دوباره در اختیار و دسترس شما قرار بگیرد پس اصلاً ترسی به دل راه ندهید و به راحتی و با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

خرید عمده لوازم پلاستیکی را با ما تجربه کنید. نگران نباشید برای آن هم راه حلی داریم. شما می‌توانید انواع ظروف پلاستیکی باکیفیت را در انواع و اقسام رنگ‌ها و سلیقه‌ها آن هم به صورت عمده از ما خریداری کنید. پس دیگر معطل نکنید و همین حالا برای خرید اقدام کنید.

اجناس موجود در مغازه پلاستیک فروشی

اجناس موجود در مغازه پلاستیک فروشی

اجناس موجود در مغازه پلاستیک فروشی

قبل از آنکه بازارهای مهم پلاستیک و آدرس آنها را معرفی کنیم،  لیستی از انواع اجناس مورد نیاز در فروشگاه های عمده پلاستیک و کارخانه پلاسکو را توضیح داده تا با اطلاعات کافی نسبت به خرید ملزومات و اجناس مغازه خود اقدام نمایید.

مهم ترین اجناس که در لیست یک فروشگاه پلاسکو ( پلاستیک فروشی) به صورت ریز و درشت  وجود دارد،  شامل چند دسته هستند.

لوازم خرده ریزه آشپزخانه و منزل،  لوازم فلزی جات،  اسباب بازی های پلاستیکی،  لوازم خانگی غیر برقی، لوازم بهداشتی و نظافتی در این دسته ها قرار می گیرند.

در واقع  پلاستیک فروشی یکی از متنوع ترین فروشگاه هایی است که همه جور تنوع در خرد و ریز و درشت اجناس را می توان در آن پیدا کرد.

لیست اجناس پلاستیک فروشی

برای اینکه بدانید چه محصولی را بخرید که مورد نیازتان است،  و همینطور پلاستیک فروشی های عمده در تهران چه اجناسی را موجود دارند.  ما چند نمونه از محصولات را در هر یک از دسته ها ذکر کرده تا با خیال راحت و با استفاده از این اطلاعات بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

البته موارد ذکر شده فقط بخشی از اجناس موجود در فروشگاه عمده پلاستیک فروشی برای آشنایی شما عزیزان می باشد.

لوازم پلاستیکی آشپزخانه و منزل

لوازم پلاستیکی آشپزخانه و منزل

لوازم پلاستیکی آشپزخانه و منزل

  • جهیزیه پلاستیکی عروس،  آبکش و لگن پلاستیکی، وسایل آشپزخانه پلاستیکی و…..
  •  لوازم فلزی جات
  • قاشق و چنگال،  یخدان فلزی،  فلاسک و……
  • اسباب بازی پلاستیکی و سیسمونی کودک
  • لوازم خانگی غیر برقی
  • چهارپایه و صندلی حمام،  سبد رخت پلاستیکی،  فایل و دراور پلاستیکی،  صندلی پلاستیکی،
  • لوازم بهداشتی و نظافتی
  • خاک انداز،  سطل آشغال،  چرتکه پلاستیکی،  پارو پلاستیکی، شیشه شوی پلاستیکی،  جارو و…..

بلورجات

آدرس بهترین بازارهای پلاستیک تهران

آدرس بهترین بازارهای پلاستیک تهران

آدرس بهترین بازارهای پلاستیک تهران

پیدا کردن آدرس های بازار های بزرگ پلاستیک در تهران شاید کمی مشکل به نظر برسد.  بنابراین در این قسمت به سه بخش بازارهای پلاستیک در تهران اشاره می کنیم که بزرگ ترین و اصلی ترین بازارهای پخش پلاستیک هستند.

بازار پلاستیک صالح آباد

اولین بازار پلاستیک در صالح آباد تهران می باشد. این بازار به دلیل آنکه اغلب جنس های چینی وارداتی می فروشد،  معروف است.  بنابراین اگر قصد خرید لوازم پلاستیکی خارجی دارید،  می توانید به این بازار مراجعه کنید.

آدرس بازار صالح آباد: تهران،  بزرگراه آزادگان،  مابین بزرگراه شهید کاظمی،  و بزرگ راه بهشت زهرا

بازار پلاستیک امام رضا (ع)

در این بازار بیشتر کالاها و اجناسی به فروش می رسد،  که تقریبا حراج هستند.  البته بخشی از بازار نیز به کالاهای لوکس پلاستیکی اختصاص دارد.

آدرس بازار امام رضا ( ع): تهران،  سه راه افسریه،  اتوبان امام رضا،  بعد از میدان آقانور

بازار پلاستیک تهران پارس

محدوده تهران پارس محل پخش پلاستیک فروشی های قدیمی است،  که بسیاری از تولید کنندگان مطرح در این زمینه در این بخش از شهر فعالیت می کنند.

آدرس بازار پلاستیک تهران پارس: تهران،  سه راه تهران پارس،  اتوبان دماوند،  خیابان اتحاد

کلام پایانی

در آخر این نکته را متذکر می شویم،  که مهم ترین موضوع در خرید پلاستیک مرغوب و قیمت مناسب پیدا کردن یک توزیع کننده قوی در بازارهای بزرگ پلاستیک می باشد. بنابراین پیش از اینکه بازار پلاستیک را هدف قرار دهید،  از یک شرکت پخش برای توزیع جنس خوب و در دسترس اطمینان حاصل نموده  و با این روش سبک کاری خود را برای خرید پلاستیک مشخص کنید.